Ere-lid Anita Manders-Daanen

Anita ere-lid

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van donderdag 25 april is Anita Manders-Daanen uitgeroepen tot ere-lid van onze verening. Na 20 jaar bestuurslid en daarvoor meer dan 20 jaar alle zaken rondom de jeugd geregeld te hebben, neemt zij afscheid binnen het bestuur.

Jarenlang is Anita het gezicht geweest van alle jeugdzaken binnen onze vereniging. Zo zorgde Anita er altijd voor dat de nieuwe leerlingen voorzien werden van een instrument en juiste bladmuziek. Contact met de muziekdocenten om af te stemmen of de leerlingen het nog wel naar hun zin hadden, aanwezig zijn bij de muziekexamens, tenues op maat voor de leerlingen die al bij de fanfare of slagwerkgroep meededen, aan alles werd gedacht. Zelf is Anita enkele jaren dirigent geweest van de samenspeelgroep en heeft ze een actieve rol gehad binnen het jeugdorkest in de regio, evenals de solistenconcoursen. Buiten alle jeugdzaken heeft Anita nog veel meer gedaan voor de vereniging en altijd een waardevolle bijdrage binnen het bestuur geleverd. We willen Anita ontzettend bedanken voor al haar inzet!